www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

november 10th

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Här om dagen när jag tittade igenom bildmapparna efter gamla bilder till detta inlägget hittade jag dessa↑ bilderna som jag fotade i maj. Redigerade om dem och det blev rätt bra tycker jag! Mycket gamla bilder som får sig en omgång i photoshop nu känner jag, men november är en sådan tråkig fotomånad så såhär får det bli.
Idag ska familjen åka till farmor och farfar för att fira fars dag litegrann och ikväll ska jag på möte med Fantastic Team om Almanackan 2015 (japp 2015, vi är ute i god tid!), så det blir nog inte mer bloggning idag. Vi hörs! :)
-
A couple of days ago when I searched fo some old photos for this post I found these↑ photos that I took in May. Gave them a new edit and it came out pretty well in my opinion! :) Many old pictures that I give new edits now, but that's just 'cause November is such a boring photo-month. 
Going to my grandparents today to celebrate Fathers Day and tonight I'm going on a meeting with Fantastic Team about the 2015 Calendar (yep, 2015, haha!), so this will be the only post today. See ya! :)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab