www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Cloudy

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 55-250/4,0-5,6 IS
I förmiddags, strax innan jag skulle äta såg jag det här supercoola molnet och rusade upp för att hämta kameran! Och det blev hur coolt som helst! Big wow! :D
Som sagt så blev det inget läger för mig :( När jag skulle packa väskan kände jag att jag blev alldeles varm. HEJ feber. Du är såååååå välkommen! N O T
Så ja, fredagen den trettonde drabbade mig. Suck. Hade ju sett fram emot detta lägret!!! Aja. Får hänga med torsdagsgruppen istället antagligen. Om jag inte mår bra imorgon, för gör jag det så ska jag åka dit :)
Ha en bra fredagskväll allihop!
Comments
Posted by: Signe

Gud vilka fina bilder! :-)

2012-04-18 @ 14:04:36
URL: http://signeobergs.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab