www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Onsdag 11 april

Canon EOS 600D +
Canon Lens EF 50/1,8
Hejhej! Anledningen till att jag inte har bloggat på ett par dagar är att jag har varit på klubbläger med vår 4H-klubb och på 4H-företags kickoff :) Hade valt foto på kickoffen och hade det på förmiddagen. Lärde mig inte sådär värst mycket om jag ska vara ärlig, haha. Jag kände att jag nog var den med näst mest erfarenhet (ledaren hade ju mest erfarenhet, haha) av alla ;) Så kan det gå! Var i alla fall väldigt roligt att fota på ett annat ställe än hemma :) Ledare var Sara Johansson, hon är fotograf i Göteborg och visar filmer på en biograf :) Jagar efter hennes mailadress så jag kan skicka några av de bilder jag tog då jag inte kom ihåg att visa henne där, hehe ;)
Ska på konfaläger i helgen. Tar med datorn ifall där finns internet!!
Edit: Bilr inget läger för mig antagligen. Har dragit på mig en förkylning med feber :(
Comments
Posted by: Emilia♥

Lovely ;) Ska bara leta upp sladden till kameran nu..

2012-04-14 @ 17:08:01
URL: http://emiliasliiv.devote.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab