www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Dimmigt


Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Imorse när jag vaknade var världen ganska liten! Dessa bilderna tog jag efter frukost så här har dimman lättat något. Det är så fint med dimma tycker jag, lite mystik över det hela :) 
I skolan idag hade vi äventyrsbana/kompisbana/kalla-det-vad-du-vill och det var typ en "hinderbana" man skulle göra i grupp och hjälpas åt på de olika hindrena. Vid 12 hade vi skolfoto och det var massa krångel med tiderna så vi tog vårt gruppfoto idag och ska ta enskilt imorgon... Suck. Vid 2 tog jag och tre till i min klass bussen till stan för att gå på gymnasiematte :) Lärarn verkar jättebra och rolig och det ska bli kul att gå den kursen inne på PS.
När jag kom hem åt jag supergoda våfflor hos farmor och nu sitter jag här hemma vid datorn :) Ikväll blir det nog en liten ridtur i det fina vädret! :)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab