www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Kär ägodel i tusen bitar

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II

Igår när jag var och skulle ta in min kusins häst hände det något förskräckligt. Jag tappade min kära mobil i betonggolvet. Självklart hamnade den på hörnet så hela skämen sprack. Hade den hamnat på något annat än just hörnet på skärmen hade den inte gått sönder. Otur som man har slutade även touchen att fungera i samma veva... Jaja. Blir bara till att lämna in den och hoppas på att det går på hemförsäkringen och att jag bara behöver betala självrisken. Men förvänta er ingen instagramuppdatering de närmaste veckorna i alla fall!
Comments
Posted by: malin

Åh! :( Men vems smsade du mig med innan? :P

Svar: Min gamla rosa knappfåne :3
Alma Bengtsson

2012-08-05 @ 22:19:21
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab