www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Sista sommarlovsdagen

Malin som redigerat. (och fotat)

Det tar emot att säga det... men nu har sista sommarlovsdagen gått till ända (säger man så ens?). Jag passade på att göra det till en av de absolut roligaste dagarna genom att vara med bästaste Malin. Vi har cyklat runt som tvillingar och fotat och filmat en massa (film kommer, promise!) samt kivats om vem som hittade den riktiga Fläderstaven (det var jag, min var av fläder, Malins var av... tall.), snackat HP och skrattat. 
Vi fotade till vår "hemsida" fotomaffia (som är under uppbyggnad) och filmade för att... för att jag vet inte, se hur flummiga vi verkligen är? :) 
Det har i alla fall varit en sjukt rolig dag med världens bästa! Minns inte vad jag gjorde när jag inte träffade Malin var och varannan vecka... Känns som vi har träffats såhär mycket i typ flera år, fast det är typ sen i... början på detta året. Så sjukt mycket minnen, och fler ska det bli!
Ni får hålla er, bilder kommer upp imorgon :) Kanske även film? Får se, mycket material, så den kommer nog inte bli under 10 min.
Ha en bra kväll så hörs vi! :)
Comments
Posted by: malin

nej seriöst, vi har bara umgåtts under detta året?!? du är bäst <3

Svar: Ja, helt siiiiiiick!!! Love yooou <3
Alma Bengtsson

2012-08-21 @ 21:18:02
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab