www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

14 december

I dagens lucka hittar vi:
Minitävling - Sant eller falskt!
Jag skriver en rad påståenden om mig och ni ska svara i en kommentar om det är sant eller falskt :)
Flest rätt får en länkning!
Tävlingen avslutas på tisdag!
 
1. Jag bor på en gård.
2. Jag har bara ett mellannamn.
3. Min favoritfärg är turkos.
4. Jag fyller år i april.
5. Jag är född i slutet på en månad.
6. Detta är den enda bloggen jag har haft.
7. Jag är lång, 1.70 ungefär.
8. Skolan jag går på heter Lindbergs skola.
9. Jag ska gå tekniska linjen på gymnasiet.
10. Jag har 4 objektiv till min kamera.
Comments
Posted by: malin ツ

1. sant
2. sant
3. falskt
4. sant
5. sant
6. falskt
7. falskt
8. sant
9. falskt
10. sant

DAMN vad jag äger alla höhö ;)

Svar: HAHAHAHA ETT FEL :*
Alma Bengtsson

2012-12-14 @ 14:07:41
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: Emilia

1. Jag bor på en gård.sant
2. Jag har bara ett mellannamn.sant
3. Min favoritfärg är turkos.falskt
4. Jag fyller år i april. Sant
5. Jag är född i slutet på en månad. Sant
6. Detta är den enda bloggen jag har haft. Falskt
7. Jag är lång, 1.70 ungefär. Falskt
8. Skolan jag går på heter Lindbergs skola. SANT!
9. Jag ska gå tekniska linjen på gymnasiet. falskt
10. Jag har 4 objektiv till min kamera. Sant

2012-12-15 @ 17:40:53
URL: http://emiliaheribertsson.devote.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab