www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

En vit jul

Canon EOS 600D + Diverse objektiv
Hejsan! Nu är jag hemma från Dalarna igen efter en underbart vacker och rolig julhelg! Kom hem igår kväll och var lagom seg efter att ha åkt bil i sisådär 7 timmar, haha :) 
Uppe i Dalarna var det jättemycket härlig snö överallt! Det var så vackert att man inte riktigt kunde få det rättvisa på bild, men jag försökte så gott jag kunde ;)
Nu sitter jag med huvudvärk, nästäppa och halsont vilket inte är särskilt roligt. Får satsa på att bli frisk till nyår i alla fall :)
Julklapparna jag fick kommer jag visa någon annan dag. Eftersom vi var uppe i Dalarna så hade vi inte så mycket julklappar med som var till bara familjen, så den julklappsutdelningen ska vi ha ikväll istället :)
Hoppas ni hade en riktigt mysig jul ni också! 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab