www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Julklapparna

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Det här är alla de fina julklappar jag fått i år! :) Jag är verkligen jätteglad för allihop, och jag är glad att de julklappar jag gav bort blev uppskattade också. Här får ni en lista på vad jag fick:
  • En ny stor kameraväska.
  • De två första Harry Potter-böckerna på engelska.
  • En varm och gosig, röd morgonrock.
  • Två badlakan.
  • En jättefin grön, stickad tröja.
  • Digital Fotografi - Andra delen
  • The Golden Snitch-örhängen
  • Ett långt halsband med en silverfjäder.
  • Halva mitt macroobjektiv.
  • 5 nagellack.
  • Nageldekorationer.
  • Två par gosiga sockar.
  • Sju par svarta sockar.
  • Ett X-mind-"pussel".
  • Två 2-pack Center.
  • Body Butter.
  • Godis.
  • Presentkort på Kicks.
  • Presentkort på H&M.
  • 400 kr.
Sådär. Tror jag fick med allt i alla fall ;) Tack alla för alla fina julklappar!
Comments
Posted by: Olivia-foto

Gud vad mycket fina klappar! :)

Och älskar din header, verkligen fin! :)

Svar: Ja :D
Åh tack!
Alma Bengtsson

2012-12-27 @ 22:59:51
URL: http://lotusexistens.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab