www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Smakprov från Munka2012

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II

I onsdags åkte jag till Munkagårdsskolan och har spenderat mina senaste dagar där. Klippt, fönat, tvättat, bäddat, fixat, pysslat, ätit, gosat och mycket mycket mer! Har varit fyra sjukt roliga dagar, synd att det bara är en gång om året (fast hade det varit oftare hade det nog inte varit samma grej). Nu taggar vi inför Lisebergs Landsbygdsdagar den 8-9 september då vi kommer med kalvisarna! Ses vi då? :)
Kommer helt klart mycket mer bilder! Dock hade jag bara med kameran de två sista dagarna, vilket jag ångrar lite, menmen, det är så det är!
Comments
Posted by: malin ツ

Finns det en närmare bild på den ''skylten'' ni hade? Jag ser att din headerbild är med! :)

Svar: Kan nog fixa det, om jag inte har någon :)
Alma Bengtsson

2012-07-03 @ 11:53:36
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab