www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Havet

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Igår hämtade Malin upp mig vi nio och vi åkte till stranden. Där riggade vi upp för solndegångsfotografering! Blev inte riktigt som vi hade tänkt för solen gick inte ner i havet... haha! Vi får åka igen i september eller nåt, när den har flyttat sig :)
När vi satt där och fotade kom en kille fram till oss och frågade: "Skulle ni kunna fota när jag och min filckvän badar och skicka de bilderna till mig sen?" Vi såg väl ut såhär: "???" Så sa han: "Ja, jag ska fria till min flickvän nu och hon vet ingenting!" Så himla gulligt! Så vi får skicka de få bilderna vi hann ta till honom sedan :) 
Min favorit är helt klart den översta! 
Vilken är din favorit?
 
Comments
Posted by: Annie

WOW HÄFTIGT!
Naww fett gulligt av honom! hur reagerade tjejen? ;)

Svar: Tack!Ja :') Hon svarade nog ja! Det verkade så :3
Alma Bengtsson

2012-06-22 @ 16:06:54
Posted by: amanda

snygga bilder! Hur fick du att vattnet såg "mjukt" ut? :)
kram

2012-06-23 @ 17:23:03
URL: http://aamandaengbergs.blogg.se
Posted by: amanda

snygga bilder! Hur fick du att vattnet såg "mjukt" ut? :)
kram

2012-06-23 @ 17:23:03
URL: http://aamandaengbergs.blogg.se
Posted by: Malin

sjukt snygga bilder! hur kan du ta så fina bilder? :)

Svar: Åh, tack så mycket, jag blir så glad när folk tycker om mina bilder! :') Ja du, jag vet inte. Ser foton i allt :)
Alma Bengtsson

2012-06-23 @ 18:21:51
Posted by: Fanny

Alltså Alma! Dela med dig lite utav dina fotokunskaper, hade behövt lite mer här :O
Du råkar inte ha några bra tips på lite "billigare" objektiv? Hade tänkt att köpa mellanringar nu men vill ha ett nytt objektiv också så undrar om du har något tips :)
Kram

Svar: Kan ta och skriva ihop ett fototips-inlägg sedan då :)Kan tipsa om några objektiv också då :)
Kram!
Alma Bengtsson

2012-06-24 @ 18:36:13
URL: http://www.fannysthl.blogg.se
Posted by: Linnea

Vilka underbart härliga bilder!

Svar: Åh tack!
Alma Bengtsson

2012-09-19 @ 20:29:01
URL: http://linnett.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab