www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Nya blogg.se


Hade kryssat i nånstans att jag ville testa det nya blogg.se och idag när jag skulle logga in fick jag det nya! Var i början helt förvirrad men nu känner jag faktiskt att detta kan bli något riktigt bra! I kodmallen är det mycket lättare att hitta grejer för texten har olika färg beroende på vad det är, samma i stilmallen, fast inte lika mycket :) Det är också bra att man ser statistiken direkt när man är på översikt så man behöver inte klicka sig dit. Man kan också göra snabbinlägg, det kan man göra om man t.ex. inte behöver ändra så att texten är i mitten, om man behöver punkter, kursivt, länkar osvosv. Om man måste redigera texten på något sätt så får man skapa ett nytt inlägg, och det hittar man på den gröna knappen bredvid blogg.se-ikonen :)
Mer som är bra... Bilduppladdningen! Har hatat den förra uppladdningen sen jag började (typ) för den öppnar ett nytt fönster och så ju... Men här kommer den i högerkanten, även arkivet är där.
Mycket bra grejer i nya blogg.se tycker jag! Snyggare också :) Nu ska man bara lära sig det ;)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab