www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Blomma

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6 + Kopplingsring +
Canon Lens EF 50/1,8
Hejhej! Sitter i skolan och gör slöjdutvärdering. Tog en paus och passade på att skriva här. Har ju inte lagt upp något på ett par dagar, trots att jag fotade en massa i helgen. Blir förhoppningsvis en del fotande denna helgen också! På söndag ska jag på en Natural Horsemanship Inspirationsdag med clinic hos några jag känner :) Kommer bli super! Den 21e april ska jag träna för Norah Kohle så det blir bra med en liten kick nu till helgen :) Kommer bli grymt!
Nu ska jag fortsätta med min utvärdering, hej då! :)
Comments
Posted by: Yasmine

SV Då och då ja.... inte hela tiden, varje dag - för mycket... haha :((( men äsch

2012-03-29 @ 19:29:13
URL: http://yasophoto.blogg.se/
Posted by: Sophie - pluggar till fotograf

jätte fin bild:)



kram

2012-03-30 @ 16:37:57
URL: http://sophiecoper.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab