www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Recension av blixt-diffusor från tvspelsweb.se

Nu har jag fått den stora äran att få recensera ännu en produkt från tvspelsweb.se (har även fler saker på lager jag kommer recensera och skriva artiklar om). Denna gången handlar det om en pop-up blixt-diffusor!
Blixt-diffusorn gör att man inte får ett så hårt ljus som man annars brukar få av en blixt (speciellt den inbyggda pop-up blixten!), den sprider ljuset och gör det mjukare helt enkelt.
Fler bilder finns här.
När jag väl hade fått på diffusorn på kameran var det bara att sätta igång! Här nedan ser ni lite skillnadsbilder.
Utan diffusor.

Med diffusor.
Själv tycker jag att det ser otroligt bra ut. Man slipper det hårda ljuset som är rakt på och det blir ingen hård skugga bakom. Jag rekommenderar er verkligen att köpa denna pop-up diffusor från tvspelsweb.se!
Jag har nu ganska många produkter från tvspelsweb och de har otroligt bra grejer, och grymt snabb frakt! Massa cred till dem!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab