www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Tävlar: Tema "Din bästa bild"

Canon EOS 600D +
Canon Lens EF 50/1,8
Jag är med i en tävling hos Johanna där man kan vinna en värdekupong hos Tvspelsweb på 250 kr.Temat är "Din bästa bild" och ska jag vara ärlig så hatar jag det temat, haha! Det är ju så himla svårt att välja den bästa bilden man har liksom ;) Men jag valde bilden ovan för att jag blev sjukt nöjd med den! Fokusen sitter där den ska och skärpedjupet är fantastiskt. Ja, en riktigt bra bild som jag är riktigt nöjd med! Om jag vinner så tror jag att jag skulle köpa det här halvtonade gråfiltret :)
Comments
Posted by: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Kul att du är med :)) Tycker också att det är svårt att välja ut sin bästa bild. Men ville ha ett brett tema :P

2012-05-15 @ 17:56:36
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: malin ツ

<3

2012-05-16 @ 22:35:10
URL: http://mauolin.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab