www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Gårdagen

 
Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Bild på Felix som jag fotade för någon dag sedan.
Hejsan!
Hann inte blogga någonting igår då jag hade fullt upp :) Dagen började med att jag var på zonterapi (för att jag mår illa typ hela tiden, magkatarr) och efter det plockade vi upp världens bästa Yasse på stationen! Chillade lite hemma innan mamma skjutsade upp oss till Valinge.
Vi hade tänkt hälsa på Lisa och Gun men när vi kom till Lisa så var det ingen hemma. Samma hos Gun, haha. Så vi gick till Anna istället, bara för att upptäcka att hon inte heller var hemma!
Vi gick en promenad och sedan tillbaks till Anna igen, men ingen var hemma. Ringde henne massa gånger men ingen svarade. Så vi satt på Annas veranda och frös i typ 40 min innan vi fick tag på Anna och då sa hon att hon var i Göteborg. Hahaha...  Vilket fiasko! Mamma hämtade oss 10 minuter senare och vi fick dricka varm oboy för att få upp värmen. Nästa gång ringer vi och ser om folket är hemma innan vi hälsar på!
Vid halv 6 hämtade vi Anna och åkte in till stan för att se på bio, Ted :) Jag åt på Subway och sedan gick vi och satte oss tillrätta i biosalongen. Filmen var riktigt rolig och bra, man kunde skratta typ hela tiden! :)
 
Comments
Posted by: Sissi

fin bild!

Svar: Åh tack!
Alma Bengtsson

2012-11-03 @ 16:01:27
URL: http://enligtsissi.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab