www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Lite macro och lite uppdatering

Canon EOS 600D + Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1
 Två bilder från när jag fotade rosor i förra veckan.
Hejsan! Hur är det med er? Här rullar det på och min förkylning har blivit bättre, men inte helt bra. Var i skolan idag i alla fall, kul att träffa alla igen :) Hände inget speciellt, höjdpunkten på dagen var väl när vi hade musikhistoria sista lektionen. Riktigt roligt faktiskt!
Har inte hunnit blogga särskilt mycket i helgen för mina kusiner har ju varit här. De kommer på torsdag igen så ska vi passa dem till söndag! :)
Nu ska jag nog ta och fixa färdigt med designen, så kanske jag har tid att sätta in den ikväll!
Comments
Posted by: Emelie

Sjukt snyggt!

Svar: Tack!
Alma Bengtsson

2012-11-27 @ 21:54:19
URL: http://emeliisaksen.blogg.se
Posted by: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Så fint! :)

Svar: Tack :)
Alma Bengtsson

2012-12-03 @ 13:45:54
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab