www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Snowy winter

De fyra första är fotade med en Canon EOS 350D Digital
Sista bilden är fotad med en Sony Ericsson W595
Tänkte att eftersom vi fick julkorten idag så kan jag ju visa några utav mina godingar som är med! Det är de bilderna här ovan som är mina naturbilder. Har även några bilder med tomtar på men de tar jag i ett annat inlägg :)
När jag ser på bilderna längtar jag jättemycket tills det kommer snö :( Åhh, längtar till jul med! Kanske dags att skriva önskelista snart?
Comments
Posted by: Andreas Andersson

Det var väldigt vad vintrigt och kallt det ser ut i Valinge! ;)

Svar: Ja... för två år sedan ungefär :D
Alma Bengtsson

2012-11-16 @ 23:02:34
Posted by: malin

JAA! :D

Svar: Kan inte du svara på kommentarer? xD Eller är detta ett svar? :s
Alma Bengtsson

2012-11-17 @ 12:30:32
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: JosseBosse

FUCK YOU! Nu längtar jag ju mer till jul :( xx

Svar: puss :* <3
Alma Bengtsson

2012-11-17 @ 15:58:08
URL: http://makingmyday.devote.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab