www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Baktanke


Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Planerna för idag gick inte som de skulle. Malin och jag hade planerat en heldag tillsammans och hon kom vid 10 som vi hade bestämt. Vi gick ut efter en stund och jag hämtade Markoolio och ryktade honom en stund innan Malin sa att hon hade så ont i magen att hon mådde illa. Hon ringde sig farmor och åkte hem en stund senare. Det gjorde ont i mig att jag inte kunde göra någonting för att hjälpa henne när hon hade så ont, jag kände mig så hjälplös! Nej, det var inte roligt alls :(
När Malin hade åkt hem mockade jag och gjorde klart i stallet innan jag gick in. Ändrade om planerna och startade bullbak efter middag! Gjorde även en plåt vaniljmuffins som senare fick nutellafrosting :) Dock failade jag totalt med sista plåten bullar (sista bilden), jag glömde pärlsockret! Haha ;) Menmen.
Städade upp i köket och då var klockan fem, så sedan satte jag mig här vid datorn :) Har lagat och ätit kvällsmat samt tagit in Koolio, annars har jag suttit här sedan dess. Lyssnar på bra musik och redigerar bilder!
Skriver mer på en stund, hörs!
Comments
Posted by: malin

JAG kände mig dum :'( vi som skulle haft så kul! :(

Svar: Det är inget man kan rå för <3 Hur tror du det är imorgon? Vi kanske kan ses en stund på eftermiddagen?
Alma Bengtsson

2012-10-20 @ 20:15:39
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab