www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Klänningsbeslut

Hejsan! Sitter i soffan och kollar på Bonde Söker Fru :) Ska strax jobba. Ska provmjölka som det heter. Man tar lite mjölk från varje ko och lägger i ett provrör. Så man måste vara två när man gör det eftersom den ena ska mjölka och den andra ska prova.
I alla fall! Jag har lite beslutsångest över vilken klänning jag ska välja av dem här ovan. De är i princip likadana, det är bara det att den översta (frå ASOS) har spets hela ryggen, men det har inte den från H&M (den nedersta). Uff.. vet inte vilken jag ska välja! Ena stunden vill jag ha den från ASOS och andra stunden den från H&M... Åh, vad jobbigt :( haha. Vi får väl se hur det blir! Ska ju ha någonting till den också, en kofta eller kavaj eller nåt. Vi får helt enkelt se!
Spelade även in svar till frågestunden idag men har tyvärr inte hunnit klippa och redigera filmen. Det får bli på fredag! :)
Vi syns och hörs ;)
Comments
Posted by: Lovisa

Tycker den översta var finast. :)

Svar: Jag tror det blir den! Men bara tror... haha :)
Alma Bengtsson

2012-10-31 @ 20:55:11
URL: http://lovisalinneaa.blogg.se
Posted by: Amaanda Warefelt

Ska du ha kofta eller kavaj till så döljer du ryggen med spets... Då kan det vara snyggare att ha en sjal över axlarna så man ändå kan se ryggen ;)

Svar: Sant :) Men kommer bli kallt ändå D:
Alma Bengtsson

2012-11-02 @ 10:02:25
URL: http://amaandamadelaine.devote.se
Posted by: Paulina

Jag funnderar på att försöka sy någonting sånthär till jul fast i vitt, och med V-rangad rygg :D Tycker den nedersta är snyggast

Svar: Najs :) Ska nog prova den på onsdag, om dom har den i butiken ^_^
Alma Bengtsson

2012-11-05 @ 15:42:06
URL: http://paulinaholmberg.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab