www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Malin och Ivory


Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Här får ni några finfina bilder på finfina Malin och hennes finfina häst Ivory Buck! Finfint hörrni ;)
Haha, nej men idag var det ju skola som vanligt, sista lektionen matte på PS, roligt som alltid :) Löste olika krypterade meddelanden och även om jag inte har varit med någon av de tidigare gångerna som det har varit kryptering så gick det bra. I slutet förstod jag t.om. hur man löste en nyckel! :)
Satt och funderade ikväll också på att jag vill ha en ny design till bloggen. Så det blir väl kodning på höstlovet ;) Men jag undrar om det är någon som skulle vara intresserad av min nuvarande design? Om det är det så kommer jag lotta ut den! Bilder och så kommer givetvis att ändras, även färger om det önskas.
Så, är du intresserad av min design,  kommentera! 
Comments
Posted by: malin

JAG VILL HA DEN! får aldrig tummen ur röven att göra en ny till mig själva haha! ;) nä men ah...får du ingen annan så vet du :)

Svar: Haha, okej :*
Alma Bengtsson

2012-10-24 @ 20:57:53
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: Rebecca

Jag vill ha den! Kan ju inte själv...

Svar: Får fixa en tävling!
Alma Bengtsson

2012-10-24 @ 21:16:41
URL: http://rebeccaanderssoonn.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab