www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Matte lines

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6

Idag bestämde jag mig för att måla mina naglar :) Ville ha något silverfärgat och enkelt, så fick bli silver på alla naglar och svarta ränder på ringfingernageln. På det målade jag matt topplack, men det syns inte så bra på bilden ;)
Gick upp tidigt idag för skulle till någon osteoped eller vad det hette vid 10. Mamma skulle handla lite och så innan så vi åkte hemifrån vid 8 :) Men när vi kom till den där -opeden vid 10 så visade det sig att mamma hade skrivit fel datum i sin almanacka! Så det är på torsdag jag ska dit istället. Jaja, sånt händer ;)
Hovslagaren kom vid halv 3 och sedan red vi ut på en ganska lång runda på ca 1 h och 20 min. Hur härligt som helst! Vädret var ju helt underbart idag! :D
Ska jobba imorgon, både på eftermiddagen och kvällen så får se hur det blir med bloggandet. Hoppas kunna spela in lite svar på frågestunden! Sista chansen att fråga nu! HÄR
Vi hörs imorgon igen! :)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab