www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Bilder i en ram

 
Fick bli en cambild då bror min har snott min kamera för tillfället ;)
Hejhej! Här sitter jag och tittar ut i regnet. Ganska mysigt faktiskt.
På bilden ovan ser ni vad jag har pysslat med lite idag. Satt i bilder i ramen jag fick när jag fyllde år (jag fyller år den 23e april, så den har stått ett tag... haha), kommer bli supersnyggt när jag får upp den på väggen!
Jag har också städat och snackat med Malin i skype idag. Igår hade vi en jätterolig dag i stan, med Sparbankskalas, prisutdelning för Fotomaratonet (jag vann inget :( ) och spring fram och tillbaks. Vi utökade våra autografsamlingar med tre autografer också, mer om det senare! :)
 
Comments
Posted by: malin

åh du har med dom fina bilderna på mig <3

Svar: Självklart bästis <3
Alma Bengtsson

2012-09-02 @ 16:43:36
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: ida|foto

så fin den är :)

Svar: Tack!
Alma Bengtsson

2012-09-02 @ 17:43:56
URL: http://iidas.webblogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab