www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Blomma

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Efter att ha suttit inne hela dagen igår så kände jag att jag behövde gå ut i den friska höstluften och stilla mina fotoabstinens lite :) Gick runt i trädgården och i Koolios hage och fotade allt möjligt. Denna bilden ↑ blev jag väldigt nöjd med! Ni får se fler så småningom, men sitter på macen och den har inte photoshop. Nu när jag väl har börjat använda photoshop så klarar jag mig knappt utan det, haha!
Imorgon ska jag och Malin göra ett litet fotojobb! Vi ska fota en tjej som heter Lina, ska bli så roligt! Jag är så inspirerad till att fota nuförtiden att jag inte vet vad jag ska ta mig till, haha. ;) 
Nu ska jag bädda med rena lakan i min säng och så ska jag duscha, skriver mer imorgon. Hej då! :)
Comments
Posted by: Sofie Andersson

Heej!
Kollat på fin blogg och foton och du är jätte duktig på det du gör! Älskar din design, gillar färgerna och så tillsammans.
Kul att du hitta min blogg. ;)
Kram!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!Kram!
Alma Bengtsson

2012-09-22 @ 23:04:32
URL: http://www.sofiesljus.blogg.se
Posted by: Anna Lovisa

Alltid lika vackra bilder!!!! DU är så kreativ, med din blogg, med dina bilder osv! Tummen upp!

Svar: TACKTACKTACK! Du anar inte vad dina fina ord betyder för mig, snälla du. Tack återigen <3
Alma Bengtsson

2012-09-24 @ 13:45:19
URL: http://alovisa.blogg.se/
Posted by: Lovisa Lindström

Re: Åh det är så lite så! :D Bara kul!

Svar: :)
Alma Bengtsson

2012-09-25 @ 04:44:08
URL: http://alovisa.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab