www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Liseberg


Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II

Mina åkband från i helgen! Tur att man fick snygga färger ;)
Yesyes, i lördags var jag i Göteborg vid 9-tiden. Eftersom vi hade massa lådor och grejer till kalvarna körde vi in med bilen på Liseberg (det är ashäftigt, hehe). Kalvarna kom vid halv 10 och då stallade vi in dem och gav dem mat och vatten.
Klockan 13 och 16 hade vi visning i ungefär 10 min och vi var uppdelade i grupper där vi skulle vara hos kalvarna en timma var. Resten av tiden fick man göra vad man ville, grymt!
Jag och Ida åkte Kållerado hela dagen (såklart!), eftersom vi typ inte åker något annat ;) Vi räknade ut att vi åkte Kållerado 12 gånger i lördags, nytt dagsrekord för oss! :)
Åkte hem när Liseberg stängde vid 22, lagom trött efter att ha varit vaken sen kl 6... Väl hemma somnade jag gott!
I går åkte vi upp så att vi var i Göteborg vid halv 10. Hade visning kl. 13 och 16 som i lördags. Hann "bara" åka Kållerado 7 gånger eftersom Ida skulle hem tidigare. Åkte Slängungan en gång också :) Och vann 1:a vinst på Center :love: (inte stjärnvinst, utan det är 5 rör Center man vinner :love:)
Åkte hem vid 20 då de stängde. Sjukt rolig helg!!!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab