www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

God morgon!

HTC Windows Phone 8X
Lite bilder från de senaste dagarna
Godmorgon allihopa! Idag är jag för en gångs skull ledig från skolan utan att resten av skolan är det! Vi i nian fick kompensationsledigt för dansen idag :) Härligt härligt!
Nu ska jag strax gå upp och göra mig en god frukost, sedan ska jag sätta mig och jobba med NO-arbetet. I eftermiddag ska jag förhoppningsvis jobba lite, och kanske rida med :) 
Imorgon kommer en dag jag väntat på sjuuukt länge! Jag och Malin ska upp till Göteborg och gå på Göteborg Horse Show! Kommer bli så roligt :D Någon mer som ska dit?
Comments
Posted by: Maya

Va där i onsdags såå gryyyymt!!!!:D

Svar: Längtar så :D
Alma Bengtsson

2013-04-26 @ 15:25:24

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab