www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Legenden!!

Den översta har Malin fotat.
Som jag berättade i lördags fick jag äran att träffa en av världens bästa hoppryttare när jag var på Horse Show! Helt sjukt häftigt, han är så grym på det han gör. Lite synd bara att vi inte fick se honom rida :(
-
Idag var det skola och nationellt prov i engelska, uppsatsskrivning. Blev lättad över temat (man skulle typ skriva om sig själv) och det flöt på bra när jag skrev :) Hoppas på det bästa nu!
Jobbade ett par timmar när jag kom hem, och så läste jag lite i EldSjukt bra triologi det där!
Nu ska jag snart gå ner och duscha. Imorgon ska jag rida och sedan åker jag till bästa Annie som jag inte träffat på eeeevigheter! Saknar henne så!
På onsdag ska vi på betessläpp i Kungsbacka. Annie ska ha med en häst till ponnyridningen och jag ska hjälpa henne :) Vi hade nämligen tänkt tjäna lite pengar!
 
Så det blir inte mycket bloggning de närmsta dagarna, i alla fall inte med bilder. Men jag kikar nog in med lite mobilbilder och så! :) Kram på er!
Comments
Posted by: Malin Bengtsson

O-M-G. tror fortfarande inte på att det är ett äkta kort...säker på att du inte bara photoshopat in honom?! <3......

Svar: Helt siiiick!!! Pappa trodde bilden på er var photoshopad hahah <3
Alma Bengtsson

2013-04-30 @ 17:07:04
URL: http://mauolin.blogg.se/
Posted by: Malin Bengtsson

sv: haha! Ja det är svårt att ta in sanningen faktiskt!!

Svar: :P
Alma Bengtsson

2013-04-30 @ 19:36:50
URL: http://mauolin.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab