www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Lite bilder från veckan

HTC Windows Phone 8X
Oj... La på lite brus på bilderna och tyckte det blev snyggt men nu ser jag att det inte alls blev det, haha...
Hallihallå! Japp, jag lever ;) Har inte haft tid och lust att blogga så mycket de senaste dagarna så lät bli. Bilderna här ↑ är en liten sammanfattning på mitt påsklov. Jag har varit ledare på en 4H-dag, käkat tårta och bullar, kollat på Breaking Dawn part 2 (superb) och The Big Bang Theory, gosat med Felix, njutit av blommorna, ridit och umgåtts med lammen :)
 
Igår kom Yasse hit! Jag, hon och Malin åkte till Rolfstorp och handlade lite inför kvällen. Mer om det samt bilder kommer i ett annat inlägg :)
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab