www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Några bilder från de senaste dagarna

Felix fina sovposition igår | Markoolio i kvällsljuset | Kvällsdosen av medicin | Vårtecken! | Fotat blommor | TBBT
 
Hejsan! Idag vaknade jag upp till hemska besked... Läste på twitter om terrorbombningen i Boston inatt (svensk tid). Fy så hemskt, blev riktigt chockad. Kan inte förstå hur man kan göra så mot andra människor :(
 
Masade mig iväg till skolan efter att jag tagit min dos av hostmedicin och panodil för att skriva NÄP i geografi. Gick nog rätt bra tror jag! Fast var ganska jobbigt med så många stora frågor... Fick skrivkramp haha.
Bestämde mig för att stanna i skolan resten av dagen även om jag inte mådde 100% bra. Hade inga direkt jobbiga lektioner och vännerna piggar ju alltid upp en! :)
Satte mig och kollade på några avsnitt av The Big Bang Theory när jag kom hem, men bestämde mig för att gå ut och fota efter två avsnitt. Så kopplade på macro-objektivet på kameran och gick ut med vattensprutan i högsta hugg! (Eftersom det inte fanns naturliga vattendroppar på blommorna så får man ju vattna dem ;)). Blev nog en del bra bilder, men de får ni se imorgon!
 
Ha det bra!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab