www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Ridningen i söndags

Malin och Markoolio
Yasmine och Markoolio
Jag och Markoolio
Malin och Ivory
Yasmine och Ivory
Jag och Ivory
Båda hästarna hade lite dålig koll på hur långt det var till hindret, ehe...
Yes! Här är lite bilder från när vi red i söndags :) Det gick väl bra tycker jag. Jag testade att rida Ivory för första gången och jag kan säga att hon var minst sagt svårriden, kände mig som en nybörjare haha... En eloge till Malin som kan rida Ivory :P Helt sjukt vad man vänjer sig vid sin egen häst!
Red igår med och då såg jag en uggla!! Jättecoolt, har aldrig sett en vild uggla förut, och denna var jättenära :o Knappt 10 meter från oss!
 
Idag var det en helt vanlig onsdag, men gymnasiematte som vanligt :) Började med geometri idag, ska bli kul!
Ska nog kolla några avsnitt av The Big Bang Theory sen, har blivit lite fäst vid den serien ;) 
Vi hörs!
Comments
Posted by: Tove Kjaerran

Vilka härliga bilder och vilken lycka att ha tillgång till så många ekipage, haha :) Kom och tänka på en sak med ljuset, som du kanske kan tänka på till nästa gång om du vill! Jag skrev om det för ett tag sedan :-) Nu när våren är på ingång liksom, alltid så kul att fota hästar då!! Här är en länk till det inlägget iallafall! http://tovekjaerran.blogg.se/2012/march/det-har-med-ljus.html#comment

♥ ♥ Tove

Svar: Tack Tove! :)Ska kika på det. Detta var ju inte direkt något planerat utan det blev ju mest snapshots :) Men jag och Malin brukar ju fota varandra en del när vi rider så ska absolut titta på dina tips!
Kram!

Alma
Alma Bengtsson

2013-04-10 @ 20:43:49
URL: http://tovekjaerran.blogg.se
Posted by: liborius

fina bilder:)

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-04-11 @ 22:04:22
URL: http://liborius.se
Posted by: Vilma

Hej!Jättefina bildet! Vilken kamra fotar du med? Var rider du någonstans?

Svar: Hej, och tack! Jag har en Canon EOS 600D :) Rider hemma!
Alma Bengtsson

2013-09-28 @ 21:35:21

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab