www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Tacos, kortspel och filmmys

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Ja, lite bilder från när jag, Malin och Yasse sov i Malins farmors stuga. Stugan är verkligen hur mysig som helst! Köksbordet älskar jag. En mörk, sliten bordsskiva och perfekt ljus från fönstret, mm underbart fotoljus!!! :P
 
Vi bestämde oss för att laga mat ganska tidigt i lördags. Redan vid 5-halv 6 var vi igång (efter att vi sprungit fram och tillbaks för att vi glömt massa grejer hos Malin). Malin stod för köttfärsen och jag och Yasse hackade grönsaker. Kan lova att det blev riktigt gott!
När vi ätit tog vi och spelade lite kort (jag var bäst såklart, hehe hrm ;)) och vid 7 startade vi en film. Mean Girls 2, helt OK! :)
Vi kollade på en till film senare på kvällen, Prinsessan och Grodan :) Supermysig Disneyfilm! När vi hade kollat klart på den var vi lagom trötta, men vi blev med ens klarvakna när en spindel stor som en enkrona dök upp... Fy, den var riktigt äcklig :o Jag som minst spindelrädd fick ta den vilket resulterade i regn (och snö och hagel) på söndag morgon. Men det klarnade upp och vi kunde rida som planerat! Bilder från ridningen kommer imorgon :)
 
Nu ska jag ta och titta på några avsnitt av The Big Bang Theory, vi hörs! :)
Comments
Posted by: leavanny.blogg.se

Mumsigt :>

Svar: Det var det verkligen :)
Alma Bengtsson

2013-04-08 @ 17:36:00
URL: http://leavanny.blogg.se/
Posted by: Malin Bengtsson

I borrow lite pictures från you :)

Svar: Do so!
Alma Bengtsson

2013-04-08 @ 17:40:57
URL: http://mauolin.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab