www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Två bilder

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Freelensing
Hejsan! Idag är det måndag den 22 vilket betyder att det är en väldigt speciell dag imorgon :) Men det får ni veta imorgon, gissningar tas gärna emot! ;)
Idag var jag i skolan, är näääästan frisk nu! Var väldigt hes i slutet på skoldagen dock. Men nu är det okej igen!
På musiken fick vi visa en låt vi gillade och berätta om den. Gissa vilken jag valde? ;) Love is easy med McFly såklart! Den gör mig så glad! Synd att McFly inte spelar någon konsert i Sverige :(
Nu sitter jag här hemma och gör... Ingenting :)
 
Just det! Fick reda på vad jag fick på nationella i svenska oooooch *trumvirvel* jag fick A! :D Blev verkligen jätteglad när jag fick veta det, jättekul!
 
Ni får ha det bra, kram!
 
Comments
Posted by: Linda

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-04-22 @ 20:56:19
URL: http://dahlinda.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab