www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

5 bilder

Ja, nu är nog engelsmännen hemma i sitt eget land igen, efter en vecka här i Sverige. Denna veckan har varit minst lika bra som förra veckan när vi var i England, och jag har verkligen njutit varenda sekund! De sista dagarna kändes det som att vi var en enda stor familj, hur härligt som helst :)
Jag har fått många nya vänner under detta utbytet och jag är så glad att jag var med. Hade kunnat göra detta varje år, det är så sjukt roligt!!
-
I bet the English people have landed in their own country again, after a week here in Sweden. This week have been at least as good as last week when we were in England, and I've enjoyed every single minute! The last couple of days we were like a big family!
I've got loads of new friends through this exchange and I'm so happy I did this. I could do this every year, just because it's so awesome!!
 
Här är fem bilder från när vi var på Liseberg i fredags!
 
 
 
 
Bild 1 är fotad av: Stuart Walter
Bild 2, 4 och 5 är fotade av mig
Bild 3 är fotad av: Hannah Frost
Comments
Posted by: Frida

liseberg är så kul!

Svar: Ja visst är det :)
Alma Bengtsson

2013-08-11 @ 20:10:40
URL: http://wecountingstars.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab