www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

L O N D O N - Dag 4

19 juni 2013, den dagen jag längtat efter så länge!! 
Denna dagen satte vi oss på sightseeingbussen som gick bortåt Euston Station. Vi tog tåget från Euston Station till Watford Junction där vi blev upphämtade av busses som skulle ta oss till Warner Bros. Studio Tour - The making of Harry Potter!
Jag ska nog bara låta bilderna tala för sig själva, det blir lättast så. 
-
The 19 of June 2013, the day I'd been waiting for so long!
We took a sightseeing bus to Euston Station where we took the train to Watford Junction. A bus picked us up in Watford to drive us to Warner Bros. Studio Tour - The making of Harry Potter!
Now, I'm leaving the rest of the story to the pictures - it'll be easier like that.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna på mig har någon av mina bröder tagit.
Bild nummer 27 tog en snäll kille som jobbade på "The Making of Harry Potter".
Comments
Posted by: Olviia

Jättefina bilder, de blev jättebra skärpa på alla vilket jag har problem med att få på mina, men använde du auto- fokus då eller manuell?

Svar: Tack så mycket! Jag använde autofokus när jag fotade dessa bilderna :) Problemet för dig kanske var att det var lite mörkt och dina inställningar kanske inte stämde med ljusförhållandena? :)
Alma Bengtsson

2013-08-14 @ 14:43:32
Posted by: Emmy

Åh, himla fina bilder! Blir verkligen avundsjuk, jag älskar också Harry Potter och skulle mer än gärna vilja besök muséet... (och London också för den delen!)

Svar: Tack så mycket Emmy!Åh, London och muséet är så jäkla grymt!!! Värt varenda krona!
Alma Bengtsson

2013-08-15 @ 11:19:36
URL: http://verbaetpictures.blogg.se/
Posted by: Emelie

Åh, så många awesome bilder! :D

Svar: Åh tack :'D
Alma Bengtsson

2013-08-15 @ 12:49:05
URL: http://ewelies.blogg.se
Posted by: Koffe

Men vad roligt och många fina bilder! :D

Svar: Tacktack!
Alma Bengtsson

2013-08-19 @ 13:37:55
URL: http://fotokoffe.blogg.se/
Posted by: Johanna

Åh herregud vad häftigt! Skulle gärna följt med dig dit, haha!

Svar: Det var sjuuuuukt häftigt!!!
Alma Bengtsson

2013-08-20 @ 19:53:53
URL: http://johannaosv.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab