www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Media dagen lång

 
 
 
 
Canon EOS 600D + Diverse objektiv
Tjäna! Idag var det som sagt media på schemat! Hela dagen! Kan ju säga att torsdagar är nu mina favoritdagar ;)
Bilderna ni ser ovan fotade jag i alla fall på förmiddagen när vi hade foto. Vi fick i uppgift att fota 4 bilder som beskrev oss själva, varav en bild skulle vara ett självporträtt. Jag och Julia (första bilden) tog först en sväng till PS där vi träffade på Malin, så henne stoppade jag för att fota, haha :) Sedan fotade jag lite naturbilder och så! :)
Efter lunch klippte vi lite film! Det var roligt! :) Älskar filmsalen eftersom det är fåtöljer där, hehe ;)
 
Imorgon går jag bara till 13.40 vilket är skönt! Gött att sluta tidigt på fredagar :)
-
Hey guys! As I said yesterday, today was media-day! Photographing and film all day long! Thursdays are from now on my favourite days ;)
The photos above is from the photo lesson today. I met Malin at her school so I took a photo of her, which I like a lot! :)
After lunch it was time for some film-editing! It was really fun, but a bit hard before you found the flow, haha :) I love the classroom we have our film-lessons in, there are nice armchairs ;)
 
Tomorrow I go only till 1.40pm which is quite nice! Nice to end early on fridays! :)
Comments
Posted by: sannas rum

Jättefina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2013-09-02 @ 11:07:54
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Posted by: Evelina

kul :)

Svar: Ja! :)
Alma Bengtsson

2013-09-02 @ 15:30:31
URL: http://evelinalav.blogg.se
Posted by: Princess Lilla Lii

Åh går du media? Önskar ibland att jag hade valt det istället för teater :/

Svar: Japp, det är så roligt!!! Hade faktiskt teater som andraval, det verkar kul det med! :)
Alma Bengtsson

2013-09-02 @ 18:09:28
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se
Posted by: Emilia

När ska du lägga ut svar på frågestunden? :)

Jätte fina bilder! :)

Svar: Jadu... har faktiskt spelat in svar men inte klippt ihop filmen, så borde väl göra det haha!
Tack!
Alma Bengtsson

2013-09-02 @ 18:43:53
URL: http://emiliiia.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab