www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Summer 2013

Eller ska jag kanske säga "England 2013"? För det känns som att jag har spenderat mest tid av lovet i England eller tillsammans med engelsmän. Detta har varit den bästa sommaren någonsin, jag skämtar inte. Har längtat så efter att få åka till England och nu fick jag det - två gånger på en och samma sommar. Helt galet!
Jag trivs verkligen sjukt bra i England, det känns som att jag lever min dröm när jag är där och jag njuter varenda sekund♥
 
Det känns så himla tråkigt att sommaren redan är slut (visst har det gått ovanligt snabbt i år?), men jag är ändå taggad inför gymnasiet. Lilla jag ska börja gymnasiet... wow. Det kommer säga swisch och sedan tar jag studenten!
Ja, imorgon klockan tio börjar jag skolan. Media på LBS, här kommer jag!
-
Or should I say "England 2013"? It feels like I've spent most of the time this summer in England or together with English people. This summer have been the best summer ever, I'm not joking. I've wanted to go to England for such a long time and now I've been there - twice in one summer. Crazy!!
I love England so much, it feels like I'm living in a dream when I'm there and I love every single second♥
 
It feels kind of sad that the summer's already over (time's running unusually fast this year, hasn't it?), but I'm keen for college. Little me, going to college... wow. It'll say swisch and then I graduate!
Yeah, it's time for school tomorrow at 10am. Media at LBS, here I come!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab