www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

My 2013 - April

 
April började med en fantastisk stjärnklar natt. Jag och Malin fotade och låg på rygg i gräset i timmar.
April began with a fantastic starry night. Malin and I looked up in the sky for hours.
 
Malin fotade mig och Markoolio och jag höll fotokurs på 4H-företagskickoffen.
Malin took photos of me and Markoolio and I held a photography course for children.
 
Jag, Malin och Yasmine käkade tacos, tittade på disney-filmer och sov över i en stuga.
Malin, Yasmine and I ate tacos, watched Disney-movies and had a sleepover.
 
Våren kom.
The spring came.
 
Jag fyllde 16, blev antagen till Hogwarts (hihi)
I turned 16, got acceptance letter from Hogwarts (hihi)
 
Jag och Malin åkte till Göteborg Horse Show och träffade Rolf-Göran Bengtsson.
Malin and I went to Gothenburg Horse Show and met Rolf-Göran Bengtsson.
 
Självporträtt i April.
Self portraits in April.
Det var väl det som hände i april.
Yeah, that was what happened in April, basically.
Comments
Posted by: Clara

riktigt coola bilder! vart var du när du fotade stjärnorna? :)

Svar: Tack! Hemma hos mig, i en by utanför Varberg :)
Alma Bengtsson

2013-12-29 @ 18:07:55
URL: http://claras.infografik.se
Posted by: Isabella Berger - Fotografi

Detta året, detta året SKA jag fota stjärnor haha! Vill prova så mycket nytt :)

Svar: Det är så himla roligt att fota stjärnor!! :)
Alma Bengtsson

2013-12-29 @ 21:14:59
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab