www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

My 2013 - January

 
Januari startade stormigt. Nyårsfyrverkerierna i stan ställdes in, men fick se lite fyrverkerier hos grannarna.
January started stormy. The new years fireworks in town was dismissed, but I got to see some fireworks at my neighbours.
 
Jag fotade mycket med mitt macroobjektiv som var förhållandevis nytt.
I took lots of photos with my macro lens, which was pretty new in January.
 
I januari gillade jag aztec-mönster på naglarna.
Aztec nail art in January.
 
Jag sov över hos Annie.
Annie and I had a cozy sleepover.
 
Självporträtt á la januari.
Self portraits á la January.
 
Det snöade och jag umgicks med Malin.
It was snowing and I chilled out with Malin.
 
Annat som hände i januari (inte särskilt mycket).
Other stuff that happened in January (not very much).
 
Comments
Posted by: Lina

Hej!
Kan du inte lägga upp hur du gör den frisyren med flätan som du har på din header? Den är väldigt fin och skulle gärna ha så själv nån gång!

Svar: Kan jag göra! :)
Alma Bengtsson

2013-12-26 @ 19:02:03
Posted by: Amanda [SPONTAN]

Kul att se :)

Svar: Kul att höra! :)
Alma Bengtsson

2013-12-26 @ 22:34:42
URL: http://spontan.blogg.se
Posted by: Anonym

åh saknar dig! vi måste träffas snart! :)

bilderna på solnedgången är såååå mysiga

Svar: saknar dig med (vem du nu är som glömde skriva namn, hihi)
faktiskt soluppgång! tack <3
Alma Bengtsson

2013-12-27 @ 21:40:34
Posted by: annie

Haha jag trodde verkligen att jag skrev mitt namn ;)

Svar: haha, nix!
Alma Bengtsson

2013-12-28 @ 13:00:11

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab