www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

My 2013 - June

 
Juni började med att Malin fotade mig och Markoolio på en fantastisk äng.
June started with a photoshoot on a beautiful field.
 
Dagen efter fotade jag självporträtt på samma äng.
The day after that I took some self portraits on the same field.
 
Sedan slutade jag grundskolan.
And then I graduated from elementary school.
 
Min dröm gick i uppfyllelse.
My dream came true.
 
Var ju på Showmanship-läger också.
Went to a Showmanship-camp too.
 
Annat som hände i juni.
Other stuff that happened in June.
 
Comments
Posted by: Evve-Normal is boing!

Jag ska inte ens börja om hur avis jag är att du har varit på The making av Harry Potter :o Är det så underbart som man tror?? :D

Btw älskar din header, så gullig :)

Svar: Det är så awesome du bara kan tänka dig + ännu bättre!! Älskade det, saknar det så <3
hihi tack :3
Alma Bengtsson

2013-12-31 @ 00:09:46
URL: http://evvesliv.blogg.se
Posted by: Evve-Normal is boing!

Omg nu e jag ännu mera avis jö :p måste dit innan jag dör, annars dör jag ännu mer ;)

Svar: förstår dig!! :3
Alma Bengtsson

2013-12-31 @ 00:38:20
URL: http://evvesliv.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab