www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

We'll never be royals

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Idag köpte jag en ny klänning. Så fin att jag inte kunde vänta med att fota. Även fast ljuset var bajs. Kanske blir ännu mer bilder imorgon, om det är något dagsljus då. Mörkaste dagen på året om jag inte minns fel?
Inte helt hundra på om jag gillar redigeringen, men var ganska svårt då ljuset var så dåligt. Mina favoriter är de två första bilderna, vilken är er favorit?
Klänningen kommer från H&M.
-
I bought a new dress today. And it's so cute that I couldn't wait to take some photos. Even though the light was bad. Maybe I'll take new pictures tomorrow, who knows.
I'm not really sure if I like the edit but since the light was so bad it was kinda the best I could do. My favourites are the first two, whic do you like the best?
The dress is from H&M.
Comments
Posted by: melanie

älskar andra bilden!

Svar: tack så mycket!!
Alma Bengtsson

2013-12-19 @ 23:04:44
URL: http://mmifoto.blogspot.se
Posted by: Linda

Åh den klänningen är så fin!
Jag provade den för ett par dagar sedan men den satt inte så bra på mig. tyget töjdes ut på överkroppen så det blev randigt lixom och en storlek större hade varit för stor :/
Men jag köpte i alla fall en superfin kjol med blommor :D

Svar: visst är den!åh så tråkigt :/ Men kul att du hittade en kjol istället! :)
Alma Bengtsson

2013-12-20 @ 10:18:09
URL: http://Lilapixlar.blogspot.com
Posted by: ♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

Svar: Tack!!
Alma Bengtsson

2013-12-20 @ 18:46:50
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab