www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Alla Hjärtans Dag

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Godis jag fick av bästa mamma ♥
Glad Alla Hjärtans dag alla fina läsare! Haft en bra dag? Min dag har varit lite seg eftersom jag knappt kunde sova inatt :( Vet inte varför... det bara gick inte, haha.
Gjorde Alla Hjärtans-bakelser på hemkunskapen och hade teori. Politik på SOn och redskap (tjiho!) på idrotten :)
Red lite när jag kom hem men Markoolio var alldeles knäpp idag, vet inte riktigt vad det var med honom faktiskt.
Pluggade NO när jag kom in från stallet, prov imorgon. Inte så taggad :/ Men sen är det LOV oh det ska bli så jäääkla skööööönt♥ Har längtat så! :D
Förresten, igår var det exakt fyra månader tills jag slutar nian. Helt sjukt! Började ju precis...?
Comments
Posted by: MY VESTLUND '

MUMS!

Svar: Verkligen :)
Alma Bengtsson

2013-02-17 @ 14:59:00
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab