www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Fredag

 Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6
Bild från denna dagen.

Hej! Idag har varit en ganska lugn dag :) Jag gick upp och åt frukost vid nio-tiden innan jag gick ut för att ta emot hovslagaren. Koolio fick nya fina skor idag! Broddar också, så han inte halkar på isen ;)
När jag kom in igen var det dags för mig och Edvin att laga mat. Spaghetti och köttfärssås stod på menyn, mums!
Efter middagen satte jag mig och kollade på en film, An Awfully Big Adventure hette den. Alan var ju med, så därför ville jag se den, hihi :P Lite konstig och svår var den, man måste nog se den mer än en gång för att kunna förstå den bättre. Men ändå rätt bra :)
När mamma kom hem efter fika så red jag en runda och hon promenerade. Kallt men skönt, det behövdes :)
 
Har suttit och redigerat lite bilder nu som ni sett. Men nu ska jag nog ta och gå ner till tven och mysa resten av denna fredagkväll! :) Ni får ha det så bra!
Comments
Posted by: malin ツ

inlägg om hur man gör tack

Svar: Finns länk i inlägget under!
Alma Bengtsson

2013-02-22 @ 21:16:43
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: Amanda Persson - Kampen mot mobbning

Oj så söt :)

Svar: Tack du! :)
Alma Bengtsson

2013-02-22 @ 21:56:33
URL: http://amandapersson.webblogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab