www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Isaberg, Hestra

HTC Windows Phone 8X - Några är fotade av Malin med en Canon IXUS
I måndags var jag och mina bröder hos farmor och packade ved och åt middag. På eftermiddagen bakade jag cupcakes och sedan på kvällen kom Malin hit till mig :) Vi kollade på två avsnitt av Ponnyakuten innan vi startade Harry Potter and the Philosopher's Stone. Vi har bestämt oss för att kolla på alla Harry Potter-filmerna igen, för de är ju så bra!♥
Efter att vi hade kollat på filmen gick vi och la oss. Klockan ringde vid 6 och vi var klara strax efter 7 för att åka iväg till Hestra och Isaberg! Där åkte vi skidor hela dagen (med paus för lunch och fika) och hade det hur härligt som helst :P Solen kikade fram i några få minuter, annars var det molnigt med lätt snöfall hela dagen, men vi hängde inte läpp för det utan susade fram i backarna! :) Var två år sedan jag åkte sist, så det var hur roligt som helst att vara ute i backarna igen!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab