www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Mello 2013

HTC Windows Phone 8X
Gårdagkvällen var så-jäkla-grym. Har inte fattat det än. Jag och Malin var där, på Scandinavium samtidigt som det sändes live på TV. Sinnessjukt! 
Hade grymma platser och allt var bara sjukt mäktigt, är så glad att jag fick följa med Malin!! Ska se det på TV sen också, såklart, är ju en riktig Mello-nörd! :D
-
Klockan ringde kvart över 6 idag och det var lite segt att gå upp eftersom jag somnade vid 1 inatt efter att jag kommit hem från Melodifestivalen :) Nu kanske ni funderar på varför jag gick upp så tidigt? Jo, jag hade lovat pappa att jag och mina bröder skulle syssla idag på morgonen eftersom mamma och pappa var på fest igår och kom hem sent. Så vid sju var jag ute i svinhuset för att ge grisarna mat! Kom in igen vid 20 över 9 och då hade jag mockat med. Åt en andra frukost och satte mig sedan här vid datorn. Känns som eftermiddag redan, men jag har ju inte ens ätit middag än, haha... 
 
Strax efter 1 ska jag in till simhallen med mina Kalvelit-kompisar! Efter att vi badat ska vi käka pizza och kolla på film tror jag. Så mysigt!!♥
 
Comments
Posted by: Emmy

Iiih, så grymt roligt!
Vilket bidrag var bäst, tycker du? :D

Svar: Jaa! :DErik och Tones låt var grym, men sedan var Anton och Seans roligare att kolla på i och med att de körde lite shownummer :) Men jag tycker också att det var fel som gick vidare till final :/
Alma Bengtsson

2013-02-10 @ 17:50:32
URL: http://verbaetpictures.blogg.se
Posted by: Laura Kvist

Åh vad roligt!!

Svar: Det var det verkligen!!
Alma Bengtsson

2013-02-11 @ 15:43:29
URL: http://nessona.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab