www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Mitt bildarbete

Bilden jag gjort i skolan. Man skulle göra ett självporträtt och sedan ha med en byggnad (jag valde Big Ben) och en del av ett konstverk ("tatueringen" på axeln), man skulle också ha med saker som symboliserade mig själv och saker jag gillar att göra. Tog med en Canon EOS 600D, en hästsko och så självklart märket för Dödsrelikerna!

Hej! Hann inte blogga igår, satt mest vid tven och hade det mysigt :) Fotade lite självporträtt igår men har inte redigerat bilderna än. Tror att det blev ganska bra!
Fick ju lov igår med, så himla skönt med en vecka ledigt från skolan! Det behöver man allt emellanåt :) Fick även se våra nationella prov i svenska läsförståelse och jag fick A!! Jättenöjd med det, nu kanske jag kan höja mig i svenska :P
 
Idag har jag städat mitt rum och ridit en lång skrittrunda :) Hur skönt som helst var det! Fotade lite nu på sena eftermiddagen men hinner inte redigera några bilder nu eftersom jag strax ska åka iväg till Amanda där vi ska kolla på Melodifestivalen med Josse och Linnéa och ha det mysigt. Sover över där också, ni får ha en trevlig lördagkväll!
 
Just det! De första lammen föddes igår kväll! Två små söta flickor blev det :')
Comments
Posted by: malin ツ

Sååååå snyggt!! :D

Svar: Hihi taaack!
Alma Bengtsson

2013-02-16 @ 17:28:54
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: Elin

Nej men titta! Vi fick se den här på vår bildlektion som "Gör sågär". Hehe tyckte det va väldigt kul! Fin fin bild :D

Svar: Haha, whaat? Min bild? Vad coolt ändå... Var bor du? :)
Alma Bengtsson

2014-03-02 @ 16:28:15
URL: http://egu.blogg.se
Posted by: Elin

Jag bor i Märsta, som är en förort till Stockholm.
Min bildlärare tyckte att din bild var otroligt bra & det tycker jag med!
Fin fin blogg du har!
Gillar headern sjukt mycket!
Kram!

Svar: Men, wow, va coolt! :) Hälsa och tacka ;)
Tack fina du!
Alma Bengtsson

2014-03-02 @ 21:07:26
URL: http://egu.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab