www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Onödig fakta om mig

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Var någon som ville se bilderna från den här fotosessionen i svartvitt, så jag redigerade några nu ikväll :)
 
Ni får även lite onödig fakta om mig!
  • Jag dricker alltid te till frukost, och har gjort det så länge jag kan minnas.
  • Jag har väldigt lätt för mig i skolan. Behöver inte plugga särskilt mycket inför prov utan känner mig rätt säker ändå. Lägger inte alls mycket tid på skolan hemma egentligen, det blir väl om vi har större arbeten eller så.
  • Jag brukar oftast leda min häst med min vänstra hand, och går alltså på hans högra sida. Det är väl vanligast att leda med höger hand och gå på hästens vänstra sida eftersom man gör det mesta från den sidan (sadlar, tränsar, sitter upp)
  • Jag tycker inte om att lyssna på hög musik när jag sitter vid datorn och så. Ibland när jag har det lite högt kan jag få värsta paniken och måste sänka direkt, haha...
  • Jag brukar alltid pilla bort nagellacket om det har ramlat av litegrann, lite halvjobbig ovana, haha!
  • För ungefär ett halvår sedan kunde jag inte svälja tabletter utan tog alltid t.ex. brusalvedon och flytande hostmedicin.
Det var det jag hade att bjuda på idag! Vi hörs! :)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab