www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Skidåkning

HTC Windows Phone 8X
Imorse bar det av med buss till Åkulla där vi skulle ha friluftsdag med klassen! Skidåkning och mycket mys vid elden blev det :) Åkte först en halvmil med Rebecca som var väldigt glad och sedan åkte jag en halvmil med Josse som mest ramlade ner i diket, men vi hade roligt ändå (i alla fall jag, eftersom jag vek mig av skratt när Josse gjorde tappra försök att komma upp från dikena, du är för go du Josse♥)! Det grillades korv och dracks varm Oboy och diverse samtalsämnen hann vi gå igenom vid elden :) Väldigt mysig dag med klassen helt enkelt!
 
Amanda följde med mig hem och vi spelade lite Sims och pluggade till NO-provet vi ska ha i genetik på fredag. Sedan spelade vi lite Wii och höll på att dö av skratt :P
 
Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av Farmen och sedan ska jag göra pappa en tjänst och gå ut och kolla till suggorna som ska grisa, vi hörs!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab