www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Sunrise

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 55-250/4,0-5,6 IS
 Dagens soluppgång, jättefint!
Ännu en onsdag har gått till ända. Denna onsdagen har varit som alla andra - först vanlig skoldag innan det är gymnasiemattedags :) Var roligt idag, vi hade en slags "tävling". Fick ett par uppgifter i början på lektionen som vi skulle lösa med vår bänkgranne. Sedan i slutet gick vi igenom uppgifterna och till nästa vecka ska det utses en vinnare! :P Utslagsfrågan var lite klurig, vi skulle multiplicera lärarens ålder med hans längd. Så det var bara att gissa haha... Men nu ikväll har jag och brorsan räknat ut det, eftersom vi fick svaret i slutet av lektionen (bara svaret på multiplikationen, inte ålder och längden alltså) :) Jag och Elvin som jag jobbade med hade 4 fel, lite slarvfel var det, vi hade krånglat till det mer än vad som behövdes, så jaa... ;)


Nu ska jag strax överlämna datorn till min lillebror och gå ner och kolla på tv. Sveriges mästerkock! :) Tjoho, vi hörs!
Comments
Posted by: Åsa

Vackra bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2013-02-28 @ 19:14:37
URL: http://dimgrayphoto.com

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab