www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Turquoise

Kavaj, topp & hatt: H&M | Byxor: Vero Moda | Halsband: anissmycken.se
Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6
Såhär ↑ har jag sett ut idag! Älskar min turkosa kavaj som jag köpte för ungefär en vecka sedan, den har så härlig färg!
Hade två bildlektioner idag och det är alltid lika roligt :P Målade klart min bild i akvarell, ni ska få se den så snart jag fått en bild på den ;) Började med politik på SOn också, och jag tycker samhällkunskap är väldigt roligt, så det ska bli intressant!

När jag kom hem var det så jämt och fint ljus från mitt fönster så jag tog lite snabba självporträtt ↑. Inte några märkvärdiga bilder utan ställde mig bara framför kameran och klickade några bilder, haha! :) Ni får se fler så småningom, nu ska jag titta på söndagens avsnitt av Ponnyakuten och Scener ur ett tonårsliv :P
 
Comments
Posted by: Yasse

men shit, palla dig <33 snygging

Svar: Man blir som man umgås (umgicks :() <33 tack fina du
Alma Bengtsson

2013-02-12 @ 19:09:31
URL: http://yasophoto.blogg.se
Posted by: Amaand

Riktigt fina bilder, o färgen på kavajen var galet snygg!

Svar: Tackar så mycket!
Alma Bengtsson

2013-02-12 @ 21:38:43

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab