www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Veckans bild - Vecka 7

Det är tur att Esmeralda håller på med veckans bild också, för hade jag inte blivit påmind om det varje vecka hon utser en veckans bild så hade jag glömt det, haha!
Denna ↑ bild valde jag i alla fall som veckans bild för vecka 7. Aningen sent, men bättre sent än aldrig! Valde denna bilden för att jag tycker om skärpan på ögat, gråskalan och mitt ansiktsuttryck. Jag tycker också att jag lyckades bra med ljuset, och folk verkar gilla bilden för jag har fått så mycket fin respons på 500px och dayviews! :) 
Vad tycker ni om bilden?
 
Comments
Posted by: Linn Bank

Åh vad vacker bild!! UNDERBARA ögon!

Svar: Åh, tack så hemskt mycket Linn! Vad glad jag blir :'D
Skulle vara kul att fota dig någon gång :) Tycker det är så roligt med porträtt och modellbilder!
Alma Bengtsson

2013-02-20 @ 20:23:29
URL: http://linnbank.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab